Serwis laptopw

  

   Przykadowe pakiety serwisowe: 

 

 Cena netto
Pakiet 10 (do 10 urzdze)150 z

- serwis gwarancyjny u klienta- usuwanie usterek - pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon lub e-mail  - moliwo udostpnienia komputera zastpczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 4 godziny u klienta. Czas reakcji 9 godzin od  zgoszeniaUsunicie awarii do 7 dni roboczychPrzegld techniczny (konserwacja), co 3 miesice.

 

Pakiet 20 (do 20 urzdze)230 z

- serwis gwarancyjny u klienta- usuwanie usterek  - pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zaporednictwem wideo-konferencji - moliwo udostpnienia komputera zastpczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 9 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgoszeniaUsunicie awarii niekrytycznych do 7 dni roboczychPrzegld techniczny (konserwacja), co 3 miesice.

 

Pakiet 30 (do 30 urzdze)350 z

- serwis gwarancyjny u klienta- usuwanie usterek  - pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zaporednictwem wideo-konferencji - bezpatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) - moliwo udostpnienia komputera zastpczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgoszeniaUsunicie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegld techniczny (konserwacja), co 3 miesice.

 

Pakiet 40 (do 40 urzdze)500 z

- serwis gwarancyjny u klienta- usuwanie usterek - pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zaporednictwem wideo-konferencji, administracja zdalna- bezpatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) - moliwo udostpnienia komputera zastpczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgoszeniaUsunicie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegld techniczny (konserwacja), co 3 miesice.

 

Pakiet 50 (do 50 urzdze)700 z

- serwis gwarancyjny u klienta- usuwanie usterek - pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zaporednictwem wideo-konferencji, administracja zdalna- bezpatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) - moliwo udostpnienia komputerów i drukarek zastpczych na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgoszeniaUsunicie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegld techniczny (konserwacja), co 3 miesice.

 

  WSZYSTKIE PAKIETY OBEJMUJ- dojazd do klienta - bezpatn aktualizacj systemów operacyjnych- tworzenie kopii zapasowych serwera (backup) raz na kwarta- szeroki zakres doradztwa informatycznego- opieka nad istniejc infrastruktur sieciow- konfiguracj systemów i sprztu komputerowego (w zalenoci od pakietu)- zakup i instalacja urzdze peryferyjnych- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprztu komputerowego Wszystkie ceny podlegaj indywidualnym negocjacjom.Dla umów serwisowych uwzgldnia si upust w wysokoci 30%.

 

 

Centrum Kompetencyjne Proximus

  Grupa RCS stawia na rozwój.   Poczylimy wic  dowiadczenie techniczne i wiedz praktyczn  Stworzylimy Centrum kompetencyjne Grupy RCS –  – Proximus sp. z o.o.  

Kursy Szkolenia na wózki widowe 

 
Konferencja Lenovo
Uczestniczymy w konferencji Lenovo. Lenovo For Those Who Do –  Technologia ThinkVantage, IdeaPad - portfolio produktowe, IdeaCentre - desktopy konsumenckie.
 
Serwis Laptopw w Szwecji

 „Sustainable business development in the Baltic Sea region” -

Wizyta studyjna – seminarium – Cluster 55 – Malmo

W dniach 7 – 9  padziernika  delegacja RCS uczestniczya w seminarium i spotkaniach roboczych z przedstawicielami organizacji i firm z Polski, Szwecji oraz Rosji.

Wicej na naszych stronach Katowickiego Serwisu Laptopów - www.katowice.serwis-laptopow.com.pl

oraz na www.serwis.laptopow.com.pl.
 
Konferencja
Uczestniczymy w konferencji Intel Microsoft Channel Conference 2012 Katowice. Wicej na http://www.serwis.laptopów.biz .
 
Wymiana i naprawa Matryc w Laptopach
Odpowiadajc na pytania klientów: Wymiana matryc w laptopach - ceny oryginalnych wraz z wymian: http://www.wymianamatryc.pl/wymiana-matryc.html 
 
RCS w Klastrze
W poowie wrzenia rudzki oddzia serwisu RCS zosta czonkiem - wspózaoycielem lskiego Klastra Multimedialnego w ramach projektu "innowacja lska".  W projekcie bierze udzia 9 wybranych firm, instytucji  i  jednostek naukowych.
 
Przeduenie promocji
Przeduamy promocj!  Usugi serwisowe serwisu laptopów w Katowicach, dla studentów bd tasze o 20% jeszcze do koca padziernika.
 
Serwis Drukarek Katowice
Serwis Drukarek w Katowicach doceniony przez Grup Sygnity. Uczestniczymy w kolejnych projektach. wicej na www.serwis.laptopow.eu . 
 
Serwis laptopw Katowice
Serwis laptopów w Katowicach wzbogacony o nowe maszyny - wicej na www.serwis.laptopow.com.pl
 
Serwis laptopow Ruda lska

Serwis Laptopów Ruda lska - sponsorujemy kolejn edycj ogólnopolskiego konkursu informatycznego.

Wicej na www.oki.edu.pl  oraz  www.serwis.laptopow.eu