·konfigurowanie drukarek, modemów i innych urządzeń peryferyjnych
·zarządzanie systemem haseł użytkowników
·okresowe sprawdzenie poprawności oraz wykonanie archiwizacji danych
·w razie konieczności (uszkodzenie lub konserwacja) odebranie
z siedziby firmy obsługiwanej sprzętu komputerowego (komputery, drukarki itd.), dostarczenie do wyspecjalizowanych punktów serwisowych i powtórna instalacjapo naprawie lub konserwacji
·pogotowie informatyczne dla zleceń incydentalnych i krytycznych
·instalowanie nowego oprogramowania lub zmiana konfiguracji istniejącego (Microsoft Office: Word, Excel, itp.) z wyłączeniem specjalizowanych programów typu finansowo-księgowych, magazynowych
·doradztwo i opiniowanie przy wyborze oraz zakupie przez Zleceniodawcę elementów systemu komputerowego
·doradztwo, dobór, zakup i instalacja oprogramowania systemowego
i użytkowego
·reprezentowanie Zleceniodawcy wobec innych dostawców oprogramowania, sprzętu i usług komputerowych w zakresie jakości świadczonych przez nich usług i dostaw
·wspomaganie pracy w zespole (GROUPWARE)
·przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy oraz zamówień na usługi i podzespoły, stała gotowość do pomocy
w usuwaniu awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy
·odzyskiwanie danych, archiwizacja i kopie zapasowe
·planowanie rozwoju informatycznego
·konsultacje przy rozmowach z firmami trzecimi
·serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu (drukarki, laptopy)
·świadczenie usług telefonicznej i zdalnej pomocy technicznej
·audyt legalności oprogramowania, zabezpieczeń wewnętrznych
·audyt stanu technicznego sprzętu i sprawności systemów informatycznych
·prowadzenie projektów informatycznychOpiekę sprawujemy na zasadach ogólnych oraz w oparciu
o pakiety serwisowe i umowy serwisowe.Umowy konstruowane są konkretnie pod danego klienta i w dopasowaniu do jego potrzeb.