Cena netto | |
Pakiet 10 (do 10 urządzeń) | 150 zł |
– serwis gwarancyjny u klienta– usuwanie usterek – pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon lub e-mail – możliwość udostępnienia komputera zastępczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 4 godziny u klienta. Czas reakcji 9 godzin od zgłoszeniaUsunięcie awarii do 7 dni roboczychPrzegląd techniczny (konserwacja), co 3 miesiące.
|
|
Pakiet 20 (do 20 urządzeń) | 230 zł |
– serwis gwarancyjny u klienta– usuwanie usterek – pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zapośrednictwem wideo-konferencji – możliwość udostępnienia komputera zastępczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 9 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgłoszeniaUsunięcie awarii niekrytycznych do 7 dni roboczychPrzegląd techniczny (konserwacja), co 3 miesiące.
|
|
Pakiet 30 (do 30 urządzeń) | 350 zł |
– serwis gwarancyjny u klienta– usuwanie usterek – pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zapośrednictwem wideo-konferencji – bezpłatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) – możliwość udostępnienia komputera zastępczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgłoszeniaUsunięcie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegląd techniczny (konserwacja), co 3 miesiące.
|
|
Pakiet 40 (do 40 urządzeń) | 500 zł |
– serwis gwarancyjny u klienta– usuwanie usterek – pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zapośrednictwem wideo-konferencji, administracja zdalna– bezpłatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) – możliwość udostępnienia komputera zastępczego na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgłoszeniaUsunięcie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegląd techniczny (konserwacja), co 3 miesiące.
|
|
Pakiet 50 (do 50 urządzeń) | 700 zł |
– serwis gwarancyjny u klienta– usuwanie usterek – pomoc w administracji systemami (HELPDESK) na telefon, e-mail lub zapośrednictwem wideo-konferencji, administracja zdalna– bezpłatne szkolenie dla administratora serwera (dodatkowa 1 godzina) – możliwość udostępnienia komputerów i drukarek zastępczych na czas naprawyCzas serwisowy obejmuje 12 godzin u klientaCzas reakcji 12 godzin od zgłoszeniaUsunięcie awarii niekrytycznych do 5 dni roboczychPrzegląd techniczny (konserwacja), co 3 miesiące.
|
WSZYSTKIE PAKIETY OBEJMUJĄ– dojazd do klienta – bezpłatną aktualizację systemów operacyjnych– tworzenie kopii zapasowych serwera (backup) raz na kwartał– szeroki zakres doradztwa informatycznego– opieka nad istniejącą infrastrukturą sieciową– konfigurację systemów i sprzętu komputerowego (w zależności od pakietu)– zakup i instalacja urządzeń peryferyjnych– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu komputerowego Wszystkie ceny podlegają indywidualnym negocjacjom.Dla umów serwisowych uwzględnia się upust w wysokości 30%.